Konu
Nasıl? | R10+
14-03-2021, 20:10:16
#61
Hodari
mergulergul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence araba çizimi kötü durmuş ama domain güzelmiş hocam
Yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam. Logoyu Kanva ile yaptım, grafikerlik bilgim olmadığı için benden bu kadar.