mergulergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence araba çizimi kötü durmuş ama domain güzelmiş hocam
Yorumunuz için teşekkür ediyorum hocam. Logoyu Kanva ile yaptım, grafikerlik bilgim olmadığı için benden bu kadar.