Domain çok iyi hayırlı olsun.
logo içinde kırmızı renk siyahın üstüne yakışmıyor. Sarı veya turuncu çok daha iyi ve belirgin olur.
Logo basit.
@TahsinCetinkaya; nın fikri güzel lastiğe o harfşni getirmek ama logosu seninkinden daha fena

co uzantıyı sevmiyorum ama okunuşunu co ların güzel oluyor bazı domainlerde.buda okunuşu güzel olmuş
Hocam, tebrikler çok güzel bir domain. Güzel yakalamışsınız.
Umarım iyi fiyata elden çıkar. .co domainler bana da sempatik geliyor özellikle bu tarz keyword domainleri almak lazım ilerde deger kazanacak elbet
Domain harika hayırlı olsun.
Hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar vakit ayırıp yorum yaptığınız için.