ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain çok iyi hayırlı olsun.
logo içinde kırmızı renk siyahın üstüne yakışmıyor. Sarı veya turuncu çok daha iyi ve belirgin olur.
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo basit. @TahsinCetinkaya; nın fikri güzel lastiğe o harfşni getirmek ama logosu seninkinden daha fena co uzantıyı sevmiyorum ama okunuşunu co ların güzel oluyor bazı domainlerde.buda okunuşu güzel olmuş
komoxti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, tebrikler çok güzel bir domain. Güzel yakalamışsınız.

Umarım iyi fiyata elden çıkar. .co domainler bana da sempatik geliyor özellikle bu tarz keyword domainleri almak lazım ilerde deger kazanacak elbet
TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel domain h.o
Vianim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain harika hayırlı olsun.
Hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar vakit ayırıp yorum yaptığınız için.