ofizu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fikir paylaşımları güzeldir hocam, bu yüzden buradayız, selamlar.
60
●1.205
Fikir paylaşımları güzeldir hocam, bu yüzden buradayız, selamlar.
co uzantıyı sevmiyorum ama okunuşunu co ların güzel oluyor bazı domainlerde.buda okunuşu güzel olmuş