Konu
Nasıl? | R10+
12-03-2021, 17:10:27
#51
eyefive5
Logo basit.
@
TahsinCetinkaya
; nın fikri güzel lastiğe o harfşni getirmek ama logosu seninkinden daha fena
co uzantıyı sevmiyorum ama okunuşunu co ların güzel oluyor bazı domainlerde.buda okunuşu güzel olmuş