Logo basit. @TahsinCetinkaya; nın fikri güzel lastiğe o harfşni getirmek ama logosu seninkinden daha fena co uzantıyı sevmiyorum ama okunuşunu co ların güzel oluyor bazı domainlerde.buda okunuşu güzel olmuş