• 15-11-2008, 20:23:22
    #10
    Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd> seslichat.com sizinmi ? </kd>
    evt seslichat.com tarafıma ait.
  • 15-11-2008, 20:24:31
    #11
    Piyasada speakychat adı altında satılan sesli görüntülü chat appletinin hemen hemen aynısı hatta daha iyisi olan bir proje üzerinde çalışıyoruz. şuan bitmiş durumunda bir hata veriyor onuda giderdiğimizde saıtşına başlayacağız. sesli görüntülü sohbet appletimiz tamamen kendimize ait olarak kodlanıyor.
  • 06-12-2008, 05:05:48
    #12
    Oncelikle Benim reklamı Kaldır sitenden bende sana sana senin eskicanlar olan domaini sana verecem artı msn adresimde degişte senle daha işim var sana ulaşamadım Sevgiler Saygılar isim vermiyorum sen tanırsın PoLaRiS
  • 06-12-2008, 09:41:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ZorcocuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada speakychat adı altında satılan sesli görüntülü chat appletinin hemen hemen aynısı hatta daha iyisi olan bir proje üzerinde çalışıyoruz. şuan bitmiş durumunda bir hata veriyor onuda giderdiğimizde saıtşına başlayacağız. sesli görüntülü sohbet appletimiz tamamen kendimize ait olarak kodlanıyor.
    Yerinde olsam radyolarda seslisohbet.com un reklamını verip (tabi içerik sesli sohbet sitesi olacak) Domaine verdiğim parayı 2 ayda reklamdan çıkartırım. Bana ver Yapayım
  • 06-12-2008, 09:55:13
    #14
    ZorcocuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evt seslichat.com tarafıma ait.
    yıllar yıllar önce o sitede takılırdık , almanyadan Mehmet diye birinindi sanırım o site , Kıllıbacak denirdi o kişiye , o zamanlar seslichat bot programları vardı onlar ile baya bi haşır neşir olmuştuk...

    1000 $ bence seslichat.com için hiç bişey değil....
  • 28-01-2009, 03:03:17
    #15
    zmrlnht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıllar yıllar önce o sitede takılırdık , almanyadan Mehmet diye birinindi sanırım o site , Kıllıbacak denirdi o kişiye , o zamanlar seslichat bot programları vardı onlar ile baya bi haşır neşir olmuştuk...

    1000 $ bence seslichat.com için hiç bişey değil....

    Site ve voice sistemi tamamen yenilendi, mehmet bey den aldık domaini ama kendisi almanyada değil izmitde doktordu. sanırım siz yanlış hatırlıyor olmalısınız.
  • 30-01-2009, 11:00:19
    #16
    çok fahiş bir rakam, herşey projenin marjinalliğine bakıyor,
    proje sağlam olursa zaten tutuyor...
    bu kadar para vermenin hiç anlamı yok bence
  • 30-01-2009, 11:10:04
    #17
    Seslichat 1000 $ a gerçekten iyi domain.

    sesli sohbet ise 13 bin ytl biraz çok gibi. Tabi bu konularda pek bilgim yok açıkcası [geliri nedir gideri nedir]. Verdiğiniz ücreti kısa süre içinde [2-3 ay] çıkartabiliyorsanız gayet iyi fiyat diye düşünüyorum.
  • 30-01-2009, 16:44:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    seslisohbet.com'u 13bin YTL gerçekten çok yüksek bi fiyat.