zmrlnht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllar yıllar önce o sitede takılırdık , almanyadan Mehmet diye birinindi sanırım o site , Kıllıbacak denirdi o kişiye , o zamanlar seslichat bot programları vardı onlar ile baya bi haşır neşir olmuştuk...

1000 $ bence seslichat.com için hiç bişey değil....

Site ve voice sistemi tamamen yenilendi, mehmet bey den aldık domaini ama kendisi almanyada değil izmitde doktordu. sanırım siz yanlış hatırlıyor olmalısınız.