ZorcocuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evt seslichat.com tarafıma ait.
yıllar yıllar önce o sitede takılırdık , almanyadan Mehmet diye birinindi sanırım o site , Kıllıbacak denirdi o kişiye , o zamanlar seslichat bot programları vardı onlar ile baya bi haşır neşir olmuştuk...

1000 $ bence seslichat.com için hiç bişey değil....