• 13-11-2008, 03:33:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar. birkac hafta önce seslisohbet.com u yüksek diye düşündüğümüz bir rakama aldık 13 bin ytl ye. sizcede cok yüksek bir rakammı ödemişiz? bundan daha öncede seslichat.com u 1000$ e almıştık seslichat.com gerek google pozisyonundan ötürü gerekse aranma oranlarında seslisohbet.com dan 10 kat daha iyi ama yinede işimiz sesli chat siteleri kurmak olduğu için başkası almasın diye bu rakamı ödemek zorunda kaldık öteki türlü sahibi satmayı düşünmüyordu. düşünce ve fikriniz nedir paylaşırsanız sevinirim.
  • 13-11-2008, 03:57:10
    #2
    bence iyiye almışsın , hayırlı olsun.
  • 13-11-2008, 06:38:57
    #3
    Bence seslisohbet.com için çok uçuk bir rakam ödemişsiniz.Çok daha güzel domainler alınabilir bu fiyata.Seslichat.com bin dolar eder ama seslisohbet'e 13 bin ytl çok çok fazla.
  • 13-11-2008, 07:13:06
    #4
    Egerki alaninizda lider olmak istiyorsaniz bence cok iyi yapmissiniz. Seslisohbet.con alaninda ikinci en iyi domaindir ve eger sizde olmasaydi isiniz 2 kati zor olurdu. Domaini projelendireceginiz icin cok iyi bir fiyata almissiniz diyebilirim. O domain bende olsaydi cok daha fazlasini isterdim. Eminim sisteminiz oturdugunda 1 kac ay icinde kendini telafi edicektir. Saygilar
  • 13-11-2008, 10:30:36
    #5
    ederinden fazla ödenmiş.

    sesli sohbet sitelerinin zamanı geçmeden işe girseniz iyi olur. düşünceme göre sesli sohbet sistemi yakın zamanda her sitede bulunan standart bir bölüm olmaya başlayacak. bu size bir avantaj da sağlayabilir tabi. hatta direkt olarak görüntülü sohbet olayına girilebilir.
  • 13-11-2008, 11:06:31
    #6
    Seslisohbet ve 13.000 Ytl? Bence de uçuk bir fiyata almışsın ama işte ne yaparsın mecburiyet, lâkin seni biliyorum o parayı o sesli chatten çıkartırsın, ki fazlasıyla da çıkartıyorsun
  • 13-11-2008, 11:12:59
    #7
    <kd> seslichat.com sizinmi ? </kd>
  • 14-11-2008, 06:56:45
    #8
    çok para
  • 14-11-2008, 13:21:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    O alanda faal olmayan biri için , fiyat çok yüksek ama senin rekabet alanın olduğundan fiyat normaldir.

    Yani KEŞKE demeni gerektirecek fiyat vermemişsin.