SesliSohbet.Com
24
●2.904
- 13-11-2008, 03:33:10Merhaba arkadaşlar. birkac hafta önce seslisohbet.com u yüksek diye düşündüğümüz bir rakama aldık 13 bin ytl ye. sizcede cok yüksek bir rakammı ödemişiz? bundan daha öncede seslichat.com u 1000$ e almıştık seslichat.com gerek google pozisyonundan ötürü gerekse aranma oranlarında seslisohbet.com dan 10 kat daha iyi ama yinede işimiz sesli chat siteleri kurmak olduğu için başkası almasın diye bu rakamı ödemek zorunda kaldık öteki türlü sahibi satmayı düşünmüyordu. düşünce ve fikriniz nedir paylaşırsanız sevinirim.
- 13-11-2008, 07:13:06Egerki alaninizda lider olmak istiyorsaniz bence cok iyi yapmissiniz. Seslisohbet.con alaninda ikinci en iyi domaindir ve eger sizde olmasaydi isiniz 2 kati zor olurdu. Domaini projelendireceginiz icin cok iyi bir fiyata almissiniz diyebilirim. O domain bende olsaydi cok daha fazlasini isterdim. Eminim sisteminiz oturdugunda 1 kac ay icinde kendini telafi edicektir. Saygilar
- 13-11-2008, 10:30:36ederinden fazla ödenmiş.
sesli sohbet sitelerinin zamanı geçmeden işe girseniz iyi olur. düşünceme göre sesli sohbet sistemi yakın zamanda her sitede bulunan standart bir bölüm olmaya başlayacak. bu size bir avantaj da sağlayabilir tabi. hatta direkt olarak görüntülü sohbet olayına girilebilir.