• 12-06-2008, 10:32:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    gecenlerde .org uzantisina niyetlenmistim ama kacirdim, sansima da net uzantisi dusmus, kaptim hemen...

    photo mac veya photomac olarak ne eder, nasil kullanabilirim?


    https://www.r10.net/domain-appraisals/www.photomac.net

    Google Trends Arama Sonuclari:

    Photo Mac
    Photo
    Mac


    ingilizce de olur turkceyede uydurulur heralde
  • 12-06-2008, 23:24:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yok mu yorum?
  • 13-06-2008, 09:31:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mac tr de fazla kullanılmıyor her ne kadar pc lerden kat kat üstün olsada.

    ben tasarımcıyım işimi macte hallediyorum ama biter bitmez pc ye geçiyorum. mecburum geçmeye çünkü coda dışında kodlama yapacağın program yok ftp programı cute kadar güçlü değil vs.

    ben macle ilgilili hiçbir net platformunda takılmadım. bence tr de fazla ederi olmaz ama dp de açarsan iyi verenler mutlaka çıkar
  • 13-06-2008, 11:18:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mac tr de fazla kullanılmıyor her ne kadar pc lerden kat kat üstün olsada.
    ben tasarımcıyım işimi macte hallediyorum ama biter bitmez pc ye geçiyorum. mecburum geçmeye çünkü coda dışında kodlama yapacağın program yok ftp programı cute kadar güçlü değil vs.
    ben macle ilgilili hiçbir net platformunda takılmadım. bence tr de fazla ederi olmaz ama dp de açarsan iyi verenler mutlaka çıkar
    digitalpoint.net miydi neydi oranin adresi?
  • 13-06-2008, 11:35:39
    #5
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mac tr de fazla kullanılmıyor her ne kadar pc lerden kat kat üstün olsada.
    ben tasarımcıyım işimi macte hallediyorum ama biter bitmez pc ye geçiyorum. mecburum geçmeye çünkü coda dışında kodlama yapacağın program yok ftp programı cute kadar güçlü değil vs.
    ben macle ilgilili hiçbir net platformunda takılmadım. bence tr de fazla ederi olmaz ama dp de açarsan iyi verenler mutlaka çıkar
    sen mac i tanimamissin henuz demekki,
    kodlama yapmak icin bbedit plus var ve ciddi bir program ayrica dreamweaver vs gibi onlarca programda cabasi, ustelik unix olmasi sebebi ile icinde apache bile kurulu geliyor.
    cute ftp programi var ayrica

    tavsiyem mac'in olanaklarini arastirman.
    aslini sorarsan bende kullanmiyorum kodlamada mac'i, karakter encode yüzünden, UTF-8 kullanmak zor geliyor bana
  • 13-06-2008, 11:40:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen mac i tanimamissin henuz demekki,
    kodlama yapmak icin bbedit plus var ve ciddi bir program ayrica dreamweaver vs gibi onlarca programda cabasi, ustelik unix olmasi sebebi ile icinde apache bile kurulu geliyor.
    cute ftp programi var ayrica
    tavsiyem mac'in olanaklarini arastirman.
    aslini sorarsan bende kullanmiyorum kodlamada mac'i, karakter encode yüzünden, UTF-8 kullanmak zor geliyor bana
    hocam edit plus denedim. cuteden iyisi transmit. ama .htaccess dosyaları kayboluyor rarın içinde bazı dosyalar bozuluyor. düzenlemek için en kısa text edit kullandığında karakterler bozuluyor.

    adobeyi macte kullanacaksın filmini izleyip müziğini dinleyeceksin ama ilerisini boşvereceksin
  • 13-06-2008, 20:38:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam edit plus denedim. cuteden iyisi transmit. ama .htaccess dosyaları kayboluyor rarın içinde bazı dosyalar bozuluyor. düzenlemek için en kısa text edit kullandığında karakterler bozuluyor.
    adobeyi macte kullanacaksın filmini izleyip müziğini dinleyeceksin ama ilerisini boşvereceksin
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen mac i tanimamissin henuz demekki,
    kodlama yapmak icin bbedit plus var ve ciddi bir program ayrica dreamweaver vs gibi onlarca programda cabasi, ustelik unix olmasi sebebi ile icinde apache bile kurulu geliyor.
    cute ftp programi var ayrica
    tavsiyem mac'in olanaklarini arastirman.
    aslini sorarsan bende kullanmiyorum kodlamada mac'i, karakter encode yüzünden, UTF-8 kullanmak zor geliyor bana
    muhabbetinizi boldum arkadaslar ama domaine yorum alsaydik?