eemmrraahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mac tr de fazla kullanılmıyor her ne kadar pc lerden kat kat üstün olsada.
ben tasarımcıyım işimi macte hallediyorum ama biter bitmez pc ye geçiyorum. mecburum geçmeye çünkü coda dışında kodlama yapacağın program yok ftp programı cute kadar güçlü değil vs.
ben macle ilgilili hiçbir net platformunda takılmadım. bence tr de fazla ederi olmaz ama dp de açarsan iyi verenler mutlaka çıkar
digitalpoint.net miydi neydi oranin adresi?