sen mac i tanimamissin henuz demekki,
kodlama yapmak icin bbedit plus var ve ciddi bir program ayrica dreamweaver vs gibi onlarca programda cabasi, ustelik unix olmasi sebebi ile icinde apache bile kurulu geliyor.
cute ftp programi var ayrica

tavsiyem mac'in olanaklarini arastirman.
aslini sorarsan bende kullanmiyorum kodlamada mac'i, karakter encode yüzünden, UTF-8 kullanmak zor geliyor bana
hocam edit plus denedim. cuteden iyisi transmit. ama .htaccess dosyaları kayboluyor

rarın içinde bazı dosyalar bozuluyor. düzenlemek için en kısa text edit kullandığında karakterler bozuluyor.
adobeyi macte kullanacaksın filmini izleyip müziğini dinleyeceksin ama ilerisini boşvereceksin