mac tr de fazla kullanılmıyor her ne kadar pc lerden kat kat üstün olsada.
ben tasarımcıyım işimi macte hallediyorum ama biter bitmez pc ye geçiyorum. mecburum geçmeye çünkü coda dışında kodlama yapacağın program yok ftp programı cute kadar güçlü değil vs.
ben macle ilgilili hiçbir net platformunda takılmadım. bence tr de fazla ederi olmaz ama dp de açarsan iyi verenler mutlaka çıkar
sen mac i tanimamissin henuz demekki,
kodlama yapmak icin bbedit plus var ve ciddi bir program ayrica dreamweaver vs gibi onlarca programda cabasi, ustelik unix olmasi sebebi ile icinde apache bile kurulu geliyor.
cute ftp programi var ayrica
tavsiyem mac'in olanaklarini arastirman.
aslini sorarsan bende kullanmiyorum kodlamada mac'i, karakter encode yüzünden, UTF-8 kullanmak zor geliyor bana