Sizce ederi nedir ?
9
●498
- 08-06-2015, 23:17:29Bence de kendiniz değerlendirin. Börek tarifi, alt kelimelere de bakarsanız iyi bir aranma hacmine sahip.
- 09-06-2015, 00:17:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yaptığın yorumlar gibi kaliteli bir domain. Bence özel bir domain ve satmayı düşünüyorsan aklındaki fiyatı rica ediyorum. Uygun olursa talibim.Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2015, 00:37:09Fikir için teşekkürlerDNSZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sub çok yorar diye düşünsem de seo açısından sağlayacağı avantajlarında tartışılmaz olduğunun farkındayım. o konuda biraz kararsız kaldım
Evet alt aramalar, üst aramalar ile birleştirildiğinde güzel bir hacim çıkmakta. Oturmuş düzgün bir proje haline getirilirse yağ şirketleri ile bile güzel reklam reklam anlaşmaları yapılabilir. Bu yüzden satmak mı ya da projelendirmek mi daha mantıklı kararsız kaldım. Önerini paylaştığın için teşekkür ederim.FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle güzel yorumun ve teklifin için teşekkür ederim. Gönüller karşılıklıdır demişler. Bende senin yorumlarını keyifle takip ediyorum. İşin doğrusu satmak veya projelendirmek arasında kararsız kaldığım için konuyu açtım. Sizlerinde fikirlerini almak ve kararımı ona göre vermek istedim. Ederi hakkında da inan bir fikrim yokSelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gönül ister ki; hepimiz çok sıfırlı rakkamlara satışlar yapalım hem alıcı hem satıcı; "iyi ticaretti be
" diye mutlu olsun
kafamda bir fiyat yok ama sanırım x.xxx gibi bir tutar düşünüyorum. daha azına verirsem bir daha böyle bir kombinasyon bulma imkanım biraz zor zira..
- 09-06-2015, 00:48:29Bluebays Travel ÖlüdenizAjiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePaşam yerden göğe kadar haklısın. Eğer bir gün xxx düşünürsen pm at ama xxx derken (999) olmasınAjiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Gerçekten 10 numara bir domain. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun.
- 09-06-2015, 00:54:04Öncelikle teşekkür ederim iyi niyetli temennin ve teklifin için. Varsın bu domain ile ticaret yapmayız da başka projelerde işbirliği yaparız belli mi olur ?SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zira bu ara bende Muğla'dayım ( Dalaman) denk gelirsek aslına bakarsan görüşmekte, tanışmakta fayda olabilir diye düşünüyorum ikimiz açısından da : )
- 09-06-2015, 00:57:33Bluebays Travel ÖlüdenizKesinlikle, Dalaman'a Kış aylarında gezmeye giderim, maksat değişiklik olsun. Eğer gelecek olursam pm atarım. Gelecek olursan pm atmanı rica ederim.Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görüşmek üzere.
Sub çok yorar diye düşünsem de seo açısından sağlayacağı avantajlarında tartışılmaz olduğunun farkındayım. o konuda biraz kararsız kaldım
gönül ister ki; hepimiz çok sıfırlı rakkamlara satışlar yapalım hem alıcı hem satıcı; "iyi ticaretti be
. Gerçekten 10 numara bir domain. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun.