Herkese merhaba. Bu hafta bir domain aldım. Projelendirsem mi ? Satışa mı sunsam karar veremedim.. Sizce ederi nedir ? Kendim mi yapmalı, yoksa satışa mı sunayım. Satışa sunarsam ne kadardan sunulabilir? Fikirlerini paylaşan herkese teşekkür ederim.
Yaptığın yorumlar gibi kaliteli bir domain. Bence özel bir domain ve satmayı düşünüyorsan aklındaki fiyatı rica ediyorum. Uygun olursa talibim.