Herkese merhaba. Bu hafta bir domain aldım. Projelendirsem mi ? Satışa mı sunsam karar veremedim.. Sizce ederi nedir ? Kendim mi yapmalı, yoksa satışa mı sunayım. Satışa sunarsam ne kadardan sunulabilir? Fikirlerini paylaşan herkese teşekkür ederim.