Pisman oldum :(
23
●1.229
- 03-05-2015, 00:31:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yine yakalamışsın güzel bir domainercans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2015, 00:55:06Üyeliği durduruldusanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFikir için teşekkürler arkadaşlar.U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürlertruser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında yakalamadım hocam baktığımda boştaydı neti doluyduSelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2015, 12:40:38oldukça hoş bir domain olduğu kesin ama şikayet sitesi olarak tutması oldukça maddiyat gerektirir lakin daha özgün bi şey , itiraf sitesinden öte hayat hikayeleri falan
ne biliyim öyle düşündüm birden ama içerik hoş olursa bu isimle tutar yani
