Pisman oldum :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pisman oldum :(
23
●
1.229
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Pisman oldum :(
1
2
3
03-05-2015, 00:06:16
#1
ercans
Üyeliği durduruldu
sizce nasıl arkadaşlar sikayetvar tarzı bir site olur gibi geldi.
03-05-2015, 00:07:35
#2
BacklinkHizmet
O tarz bir projede değerlendirilebilir.
03-05-2015, 00:08:12
#3
Mertcan03
domain + iyi para ile ancak olabilecek bir proje.
03-05-2015, 00:10:17
#4
Sandman
Üyeliği durduruldu
domain güzel iş yapar
03-05-2015, 00:13:39
#5
fikirdanis
Mantıklı bence değerlendir
03-05-2015, 00:14:32
#6
chnyrdkl
konu başlığı çok dikkat çekici
güzel domain,projelendirilebilir.
03-05-2015, 00:17:34
#7
ercans
Üyeliği durduruldu
Yorumunuz için teşekkürler arkadaşlar alsammı almasammı diyordum şimdi iyiki almışım dedim
.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:17:34 -->-> Daha önceki mesaj 00:16:08 --
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konu başlığı çok dikkat çekici
güzel domain,projelendirilebilir.
Pazarlama taktikleri
teşekkürler yorumunuz için.
03-05-2015, 00:24:48
#8
U_uR
itirafet gibi bi site olabilir bence
bizim halkımız sever içini dökmeyi
03-05-2015, 00:25:53
#9
truser
güzel bir domain sikayetvar dan daha samimi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler