Konu
Pisman oldum :(
03-05-2015, 12:40:38
#18
Ubeydullah
oldukça hoş bir domain olduğu kesin ama şikayet sitesi olarak tutması oldukça maddiyat gerektirir lakin daha özgün bi şey , itiraf sitesinden öte hayat hikayeleri falan
ne biliyim öyle düşündüm birden ama içerik hoş olursa bu isimle tutar yani