Konu
Pisman oldum :(
03-05-2015, 00:31:31
#11
SelcukSonmez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ercans adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sizce nasıl arkadaşlar sikayetvar tarzı bir site olur gibi geldi.
Yine yakalamışsın güzel bir domain