• 02-12-2012, 21:35:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar herhangi bir banı olmayan ve sadece COM uzantılı olan soru cevap domainlerini ve tekliflerinizi bekliyorum.

    Uçuk fiyat isteyecek olan arkadaşlar zahmet etmesinler.

    Belirli bir fiyat aralığı yok domain kalitesine göre değerlendirilecektir.
  • 02-12-2012, 22:08:59
    #2
    İLKKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Uçuk fiyat isteyecek olan arkadaşlar zahmet etmesinler.

    Belirli bir fiyat aralığı yok domain kalitesine göre değerlendirilecektir.

    kendinizle çelişmişsiniz..
  • 03-12-2012, 00:28:18
    #3
    her konuma mutlaka böyle biri denk gelmezse şaşarım zaten.
    Domain kalitesine göre değerlendirilecek dediğimiz değeri neyse anlaşırız anlamında değil.
    ben burda 100 lira limir var desem adam 75 lira der benim domainim. 500 lira limit koysam 375 lira der kaç senedir burdayız ne çakallar gördük.

    Kısacası lafı uzatmaya gerek yok. ilk postum gayet net ve açık. Rica edicem sadece teklif için bişiler yazılsın. Kendi anladıklarınız size kalsın.
  • 03-12-2012, 00:32:14
    #4
    Bu ne inattır anlamadım gitti. İlk postum gayet açık ve nettir diyorsun ancak ondan daha açık ve net olan başka bir şey daha varsa o da kurallardır;

    https://www.r10.net/domain-ariyorum/8...-kurallar.html

    Neden bunu iyice bir okuyup öyle konu açmıyorsunuz ki !!! Şimdi bu durumda Çakallık domain satanlarda mı yoksa alanlarda mı bu biraz tartışılır !!!
  • 03-12-2012, 00:37:03
    #5
    Güzel kardeşim. Kural şudur gider konuyu şikayet edersin. ben açıklmamı yaptım mod gerekli görürse kapatır yada siler. tamammıdır ?

    Ben şimdiye kadar bu tip arayışlarım ve alışverişlerimde paso karşılaştım. bu yüzden uğraşmak istemiyorum. tamammıdır ?

    Hala derdin varsa yönetime git bilader bulaşma bana tamam ?

    Yada dur vazgeçtim al sana limit : 1 tl Rahatladınmı oldumu
  • 03-12-2012, 09:31:19
    #6
    Bu arada bulaşık kim ve nereye bulaşıyor bu da tartışılır.

    İnsan önceki konulara bi bakar, bunun gibi onlarca konu var kilitlenmiş, neden kilitleneceğini bile bile, inadına çöp konu oluşturuyorsun, ben bunu anlamıyorum. Sen limitini belirle her domaine o fiyatı vereceksin diye bir şey yok zaten.

    Her neyse şimdiye deve hendeği çoktan atlamıştı!!!!!!!

    Domain bulursun inşallah.
  • 03-12-2012, 09:38:07
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sordumcevapladi.com en fazla 20TL'ye kayıt edebilirsin çünkü alan adı boşta!
  • 03-12-2012, 10:04:27
    #8
    terbiyesizliğin luzumu yok bizde sizin gibi çakalları çok gördük domainin kalitesine göre ödeme de sorun yok denir tekilf yaparsın o kadar veremem zaten 15e kaydediliyor denir.

    Burada sizln bi ihtiyacınız söz konu efendi olmanız gerek bakkala gidip ekmek almak için gider yapıyor musunuz.

    Pişkin pişkin bi de limit 1 lira diye dalga geçiyorsunuz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:04:27 -->-> Daha önceki mesaj 09:38:52 --

    terbiyesizliğin luzumu yok bizde sizin gibi çakalları çok gördük domainin kalitesine göre ödeme de sorun yok denir tekilf yaparsın o kadar veremem zaten 15e kaydediliyor denir.

    Burada sizln bi ihtiyacınız söz konu efendi olmanız gerek bakkala gidip ekmek almak için gider yapıyor musunuz.

    Pişkin pişkin bi de limit 1 lira diye dalga geçiyorsunuz.