Bu ne inattır anlamadım gitti. İlk postum gayet açık ve nettir diyorsun ancak ondan daha açık ve net olan başka bir şey daha varsa o da kurallardır;
https://www.r10.net/domain-ariyorum/8...-kurallar.html
Neden bunu iyice bir okuyup öyle konu açmıyorsunuz ki !!! Şimdi bu durumda Çakallık domain satanlarda mı yoksa alanlarda mı bu biraz tartışılır !!!