terbiyesizliğin luzumu yok bizde sizin gibi çakalları çok gördük domainin kalitesine göre ödeme de sorun yok denir tekilf yaparsın o kadar veremem zaten 15e kaydediliyor denir.
Burada sizln bi ihtiyacınız söz konu efendi olmanız gerek bakkala gidip ekmek almak için gider yapıyor musunuz.
Pişkin pişkin bi de limit 1 lira diye dalga geçiyorsunuz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:04:27 -->-> Daha önceki mesaj 09:38:52 --
terbiyesizliğin luzumu yok bizde sizin gibi çakalları çok gördük domainin kalitesine göre ödeme de sorun yok denir tekilf yaparsın o kadar veremem zaten 15e kaydediliyor denir.
Burada sizln bi ihtiyacınız söz konu efendi olmanız gerek bakkala gidip ekmek almak için gider yapıyor musunuz.
Pişkin pişkin bi de limit 1 lira diye dalga geçiyorsunuz.