Güzel kardeşim. Kural şudur gider konuyu şikayet edersin. ben açıklmamı yaptım mod gerekli görürse kapatır yada siler. tamammıdır ?

Ben şimdiye kadar bu tip arayışlarım ve alışverişlerimde paso karşılaştım. bu yüzden uğraşmak istemiyorum. tamammıdır ?

Hala derdin varsa yönetime git bilader bulaşma bana tamam ?

Yada dur vazgeçtim al sana limit : 1 tl Rahatladınmı oldumu