Güzel kardeşim. Kural şudur gider konuyu şikayet edersin. ben açıklmamı yaptım mod gerekli görürse kapatır yada siler. tamammıdır ?
Ben şimdiye kadar bu tip arayışlarım ve alışverişlerimde paso karşılaştım. bu yüzden uğraşmak istemiyorum. tamammıdır ?
Hala derdin varsa yönetime git bilader bulaşma bana tamam ?
Yada dur vazgeçtim al sana limit : 1 tl

Rahatladınmı oldumu