• 08-12-2012, 13:39:50
    #28
    34i.info?
  • 08-12-2012, 16:28:02
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/domain-satis/9358...satiliyor.html

    teklif verebilirsiniz, 2 domain+host+sistem.
    teşekkür ederim istemiyorum

    ali06han adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    34i.info?
    teşekkürler istemiyorum kalsın
  • 08-12-2012, 17:51:32
    #30
    Şu başlığa gelip de 4 TL'ye domain satmaya kalkanda kabahat. Domain'i 15 TL'ye alırken ettiğiniz zararı hiç ediyorsunuz.

    NewGoogleAmca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 tl olsunda, fark etmez istediğinizi sunabilirsiniz
    Adam ilk mesajlarında "ne olursa olsun" diye beklenti içinde iken sizin 4 TL için bu şekilde yaklaştığınızı görünce 4 TL'si adamın kral oldu, domain beğenmiyor. 1$ bile domain almaya tenezzül etmiyor, burada sizler nasıl olsa pohpohluyorsunuz. Müstahak sizlere.

    Domain için 15 TL'yi gözden çıkartmayan insanlara domain satacağıma, düşer daha iyi.
  • 08-12-2012, 17:54:21
    #31
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu başlığa gelip de 4 TL'ye domain satmaya kalkanda kabahat. Domain'i 15 TL'ye alırken ettiğiniz zararı hiç ediyorsunuz.



    Adam ilk mesajlarında "ne olursa olsun" diye beklenti içinde iken sizin 4 TL için bu şekilde yaklaştığınızı görünce 4 TL'si adamın kral oldu, domain beğenmiyor. 1$ bile domain almaya tenezzül etmiyor, burada sizler nasıl olsa pohpohluyorsunuz. Müstahak sizlere.

    Domain için 15 TL'yi gözden çıkartmayan insanlara domain satacağıma, düşer daha iyi.

    4 liraya domain arayıp önerilen her domaine burun kıvırmak...
  • 08-12-2012, 18:03:43
    #32
    Adam da suç yok. İnsanlar kendini ağırdan satmasını bilmedikçe, emeğine, işine, malına değer vermedikçe alıcıyı suçlayamazsın. Alıcı böyle bir madeni bulunca "e, o vakit benim param değerli" diyor. Ve bu ganimeti değerlendiriyor. Takdir etmek lazım bu bilince vardığı için.
  • 08-12-2012, 18:06:32
    #33
    Üyeliği durduruldu
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu başlığa gelip de 4 TL'ye domain satmaya kalkanda kabahat. Domain'i 15 TL'ye alırken ettiğiniz zararı hiç ediyorsunuz.



    Adam ilk mesajlarında "ne olursa olsun" diye beklenti içinde iken sizin 4 TL için bu şekilde yaklaştığınızı görünce 4 TL'si adamın kral oldu, domain beğenmiyor. 1$ bile domain almaya tenezzül etmiyor, burada sizler nasıl olsa pohpohluyorsunuz. Müstahak sizlere.

    Domain için 15 TL'yi gözden çıkartmayan insanlara domain satacağıma, düşer daha iyi.
    hocam işime yaramayacak bir domaini neden alayım ki?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:54 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:01 --

    NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    4 liraya domain arayıp önerilen her domaine burun kıvırmak...
    ben kimseyi satın diye zorlamıyorum,
    acil paraya ihtiyacın var sa domaini satmak istiyorsan satarsın,

    sizene benim naptığımdan

    keyif benim keyfim[COLOR="Silver"]
  • 08-12-2012, 18:09:45
    #34
    Lafım size değil arkadaşım, siz sonuna kadar haklısınız.
  • 08-12-2012, 18:53:32
    #35
    NewGoogleAmca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalsın teşekkürler
    eyvallah görende 400 tl lik domain sunduk sanar 4 tl ye domain arıyorsun 1 haftadır almamıssın daha sana google i verek istersen
  • 09-12-2012, 13:21:13
    #36
    NewGoogleAmca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam işime yaramayacak bir domaini neden alayım ki?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:54 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:01 --



    ben kimseyi satın diye zorlamıyorum,
    acil paraya ihtiyacın var sa domaini satmak istiyorsan satarsın,

    sizene benim naptığımdan

    keyif benim keyfim[COLOR="Silver"]

    1.keyif senin ama sana yardımcı olmak isteyenlerin vaktii boşa harayacamazsın burası cocuk parkı değildir webmaster dünyasıdır bilmiyorsan öğren

    bakkal amca ben top alacagım
    al olm
    yok amca ben deri futbol topu alacam
    ama evladım senin verdigin para
    plastik top bile etmiyor


    demek gedli içimden bu forumda çuluk cocuklar dolmaya başladı sonunda