Şu başlığa gelip de 4 TL'ye domain satmaya kalkanda kabahat. Domain'i 15 TL'ye alırken ettiğiniz zararı hiç ediyorsunuz.
Adam ilk mesajlarında "ne olursa olsun" diye beklenti içinde iken sizin 4 TL için bu şekilde yaklaştığınızı görünce 4 TL'si adamın kral oldu, domain beğenmiyor. 1$ bile domain almaya tenezzül etmiyor, burada sizler nasıl olsa pohpohluyorsunuz. Müstahak sizlere.
Domain için 15 TL'yi gözden çıkartmayan insanlara domain satacağıma, düşer daha iyi.
hocam işime yaramayacak bir domaini neden alayım ki?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:54 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:01 --

4 liraya domain arayıp önerilen her domaine burun kıvırmak...
ben kimseyi satın diye zorlamıyorum,
acil paraya ihtiyacın var sa domaini satmak istiyorsan satarsın,
sizene benim naptığımdan
keyif benim keyfim[COLOR="Silver"]