NewGoogleAmca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam işime yaramayacak bir domaini neden alayım ki?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:05:54 -->-> Daha önceki mesaj 18:05:01 --



ben kimseyi satın diye zorlamıyorum,
acil paraya ihtiyacın var sa domaini satmak istiyorsan satarsın,

sizene benim naptığımdan

keyif benim keyfim[COLOR="Silver"]

1.keyif senin ama sana yardımcı olmak isteyenlerin vaktii boşa harayacamazsın burası cocuk parkı değildir webmaster dünyasıdır bilmiyorsan öğren

bakkal amca ben top alacagım
al olm
yok amca ben deri futbol topu alacam
ama evladım senin verdigin para
plastik top bile etmiyor


demek gedli içimden bu forumda çuluk cocuklar dolmaya başladı sonunda