Şu başlığa gelip de 4 TL'ye domain satmaya kalkanda kabahat. Domain'i 15 TL'ye alırken ettiğiniz zararı hiç ediyorsunuz.
4 tl olsunda, fark etmez istediğinizi sunabilirsiniz
Adam ilk mesajlarında "ne olursa olsun" diye beklenti içinde iken sizin 4 TL için bu şekilde yaklaştığınızı görünce 4 TL'si adamın kral oldu, domain beğenmiyor. 1$ bile domain almaya tenezzül etmiyor, burada sizler nasıl olsa pohpohluyorsunuz. Müstahak sizlere.
Domain için 15 TL'yi gözden çıkartmayan insanlara domain satacağıma, düşer daha iyi.