• 24-11-2021, 17:05:26
    #1
    Fiyat pm veya Tikla
  • 24-11-2021, 17:06:26
    #2
    Türkiye fiyatlandırması geldi zaten neden daha fazla ücret ödeyeceksiniz?
  • 24-11-2021, 17:07:30
    #3
    TheRazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye fiyatlandırması geldi zaten neden daha fazla ücret ödeyeceksiniz?
    Hocam açıkçası discord ile pek ilgilenmiyorum bir arkadasim istedi daha ucuza satan v.b var mı diye merak ettim
  • 24-11-2021, 17:09:38
    #4
    halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıkçası discord ile pek ilgilenmiyorum bir arkadasim istedi daha ucuza satan v.b var mı diye merak ettim
    Discord ayarlar kısmına gelin nitro yerinde aylık 13.49 ₺ ye classic nitro aboneliğini başlatabiliyorsunuz. Bu fiyatın altına zaten imkanı yok bulamazsınız satıyorum diyende paranızı alıp kaçacaktır. Eski fiyatı 5 dolardı.
  • 24-11-2021, 17:10:06
    #5
    Discord TRY Fiyatlandırma
  • 24-11-2021, 17:10:13
    #6
    zaten 25 30₺ gibi bir şey, yabancı sitelerden uyguna kod almaya kalksan bile dolar kurundan 1.5 daha pahalıya geliyor şuan kendi fiyatı iyi gayet, ileride zam bile gelir her türlü
  • 24-11-2021, 17:11:52
    #7
    3 aylık 2x boostlu nitro 40TL den yardımcı olabilirim sadece 1 AYLIĞI 25TL DİR BEN 3 AYLIĞINI 40TL DEN SATIYORUM
    konu linkim : https://www.r10.net/account-lisans-i...378-busuu.html
    hızlı iletişim : https://api.whatsapp.com/send/?phone...t&app_absent=0

  • 24-11-2021, 18:36:46
    #8
    İyiki dolar üzerinden satılmıyor artık
    Yıllığı 1.3k olurdu