Discord nitro satan var mı
7
●76
- 24-11-2021, 17:07:30Hocam açıkçası discord ile pek ilgilenmiyorum bir arkadasim istedi daha ucuza satan v.b var mı diye merak ettimTheRazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2021, 17:09:38Discord ayarlar kısmına gelin nitro yerinde aylık 13.49 ₺ ye classic nitro aboneliğini başlatabiliyorsunuz. Bu fiyatın altına zaten imkanı yok bulamazsınız satıyorum diyende paranızı alıp kaçacaktır. Eski fiyatı 5 dolardı.halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2021, 17:10:13zaten 25 30₺ gibi bir şey, yabancı sitelerden uyguna kod almaya kalksan bile dolar kurundan 1.5 daha pahalıya geliyor
şuan kendi fiyatı iyi gayet, ileride zam bile gelir her türlü
- 24-11-2021, 17:11:523 aylık 2x boostlu nitro 40TL den yardımcı olabilirim sadece 1 AYLIĞI 25TL DİR BEN 3 AYLIĞINI 40TL DEN SATIYORUM
konu linkim : https://www.r10.net/account-lisans-i...378-busuu.html
hızlı iletişim : https://api.whatsapp.com/send/?phone...t&app_absent=0


şuan kendi fiyatı iyi gayet, ileride zam bile gelir her türlü
