halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açıkçası discord ile pek ilgilenmiyorum bir arkadasim istedi daha ucuza satan v.b var mı diye merak ettim
Discord ayarlar kısmına gelin nitro yerinde aylık 13.49 ₺ ye classic nitro aboneliğini başlatabiliyorsunuz. Bu fiyatın altına zaten imkanı yok bulamazsınız satıyorum diyende paranızı alıp kaçacaktır. Eski fiyatı 5 dolardı.