TheRazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye fiyatlandırması geldi zaten neden daha fazla ücret ödeyeceksiniz?
Hocam açıkçası discord ile pek ilgilenmiyorum bir arkadasim istedi daha ucuza satan v.b var mı diye merak ettim