• 12-09-2021, 18:54:57
    #1
    Merhaba,

    Bir DC sunucsuu kurmuş bulunmaktayım. Eğer mümkünse üyelerin cs 1.6 oyuncularından oluşması çok iyi olur benim için. Böyle bir kategori varmıdır yada reklam hizmeti mi alınmalıdır tam emin değilim. Desteğiniz için teşekkürler
  • 12-09-2021, 18:55:25
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
    @kaantemiz;
  • 12-09-2021, 18:59:44
    #3
    Hocam kusura bakmayın merakımdan soruyorum. Neden discord bu kadar önemli ki yani eskiden ventrilo falan vardı onun gibi bir program sadece. Canlı konuşma yapabildiğimiz bişey neden üye alımı gerekiyor
  • 12-09-2021, 19:01:45
    #4
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın merakımdan soruyorum. Neden discord bu kadar önemli ki yani eskiden ventrilo falan vardı onun gibi bir program sadece. Canlı konuşma yapabildiğimiz bişey neden üye alımı gerekiyor
    Hocam ben şahsen güzel bir topluluk oluşturmak için seçtim. Vent ve ts3 yada rc cok ilkel kalıyor dc ye karşı. bu yüzden aslında dc yi seçtim. Telegramı anımsatıyor bana
  • 14-09-2021, 17:53:58
    #5
    Pm iletildi.
  • 15-09-2021, 01:39:42
    #6
    s4lim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm iletildi.
    aktif kişilerse banada pm atarmısın
  • 15-09-2021, 01:42:27
    #7
    MusTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aktif kişilerse banada pm atarmısın
    Evet üyeler aktiftir. Pm ilettim.
  • 17-09-2021, 00:16:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Reklam ile almak istersen iletişime geçebilirsniz, 220klık bir sunucum mevcut.