Hocam kusura bakmayın merakımdan soruyorum. Neden discord bu kadar önemli ki yani eskiden ventrilo falan vardı onun gibi bir program sadece. Canlı konuşma yapabildiğimiz bişey neden üye alımı gerekiyor