Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kusura bakmayın merakımdan soruyorum. Neden discord bu kadar önemli ki yani eskiden ventrilo falan vardı onun gibi bir program sadece. Canlı konuşma yapabildiğimiz bişey neden üye alımı gerekiyor
Hocam ben şahsen güzel bir topluluk oluşturmak için seçtim. Vent ve ts3 yada rc cok ilkel kalıyor dc ye karşı. bu yüzden aslında dc yi seçtim. Telegramı anımsatıyor bana