• 14-07-2025, 11:53:38
    #1
    Merhaba ;

    Parasını peşin ödediğim ve kredi kartına taksit yaptırttığım digiturk aboneliğini fesih ederken bana Cayma bedeli : 236.42 TL çıkartıyorlar. Sözleşmem 03.08.2025 te bitiyor. Parasını tamamen ödediğim bir hizmette nasıl cayma bedeli çıkıyor ?
  • 14-07-2025, 11:55:19
    #2
    Sözleşmeyi okumak lazım hocam,

    fakat taahüt ettiğiniz süreden önce çıktığınız içindir.
  • 14-07-2025, 11:57:06
    #3
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeyi okumak lazım hocam,

    fakat taahüt ettiğiniz süreden önce çıktığınız içindir.
    Tamamda brocuğum parasını peşin ödedim yani şuan kapatsalar zaten benim zararıma oluyor. Hatta fesih başvurusunu şimdi yapayım 03.08.2025 te kapatsınlar birşey değişmeyecekki.
  • 14-07-2025, 11:59:45
    #4
    Procyon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamda brocuğum parasını peşin ödedim yani şuan kapatsalar zaten benim zararıma oluyor. Hatta fesih başvurusunu şimdi yapayım 03.08.2025 te kapatsınlar birşey değişmeyecekki.
    Brom maalesef ki nereden tutsak..... diye düşünüyorlar
  • 14-07-2025, 12:15:18
    #5
    ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brom maalesef ki nereden tutsak..... diye düşünüyorlar
    Şimdi konuştum peşinde ödesen faturalandırma yapıyormuş gibi hareket ediyorlar gün bazlı cayma bedeli çıkartıyorlarmış malesef canımız ülkemiz sömürgecilerin yeri olmuş.