Merhaba ;
Parasını peşin ödediğim ve kredi kartına taksit yaptırttığım digiturk aboneliğini fesih ederken bana Cayma bedeli : 236.42 TL çıkartıyorlar. Sözleşmem 03.08.2025 te bitiyor. Parasını tamamen ödediğim bir hizmette nasıl cayma bedeli çıkıyor ?
Digiturk iptali ve cayma bedeli ??
4
●114
- 14-07-2025, 11:55:19Sözleşmeyi okumak lazım hocam,
fakat taahüt ettiğiniz süreden önce çıktığınız içindir. - 14-07-2025, 11:57:06Tamamda brocuğum parasını peşin ödedim yani şuan kapatsalar zaten benim zararıma oluyor. Hatta fesih başvurusunu şimdi yapayım 03.08.2025 te kapatsınlar birşey değişmeyecekki.ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2025, 11:59:45Brom maalesef ki nereden tutsak..... diye düşünüyorlarProcyon10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2025, 12:15:18Şimdi konuştum peşinde ödesen faturalandırma yapıyormuş gibi hareket ediyorlar gün bazlı cayma bedeli çıkartıyorlarmışekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malesef canımız ülkemiz sömürgecilerin yeri olmuş.
malesef canımız ülkemiz sömürgecilerin yeri olmuş.