ekincanbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Brom maalesef ki nereden tutsak..... diye düşünüyorlar
Şimdi konuştum peşinde ödesen faturalandırma yapıyormuş gibi hareket ediyorlar gün bazlı cayma bedeli çıkartıyorlarmış malesef canımız ülkemiz sömürgecilerin yeri olmuş.