Sözleşmeyi okumak lazım hocam,
fakat taahüt ettiğiniz süreden önce çıktığınız içindir.
Tamamda brocuğum parasını peşin ödedim yani şuan kapatsalar zaten benim zararıma oluyor. Hatta fesih başvurusunu şimdi yapayım 03.08.2025 te kapatsınlar birşey değişmeyecekki.