Merhaba ;
Parasını peşin ödediğim ve kredi kartına taksit yaptırttığım digiturk aboneliğini fesih ederken bana Cayma bedeli : 236.42 TL çıkartıyorlar. Sözleşmem 03.08.2025 te bitiyor. Parasını tamamen ödediğim bir hizmette nasıl cayma bedeli çıkıyor ?