Yeni datacenter ön duyurusu (İstanbulDC)
157
●27.199
- 12-12-2010, 02:56:01Metrocity binasında, Radore'den ayrı bir alanda, Radore ile dolaylı hat bağlantısı olan, sadece colocation odaklı bir yapı.Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10Gbit firewall tamam, 2U kasalar tamam ama kabinler tahminim bu hafta içi gelecek. Ardından bazı sunucuları hatta bağlayıp R10'da ek duyurularını geçeceğim.
Hedeflenen 500 kasaya 4-5 ay içinde erişeceğimize inanıyorum. Toplamda 1600 kasa kapasitemiz mevcut. - 12-12-2010, 13:55:03Üyeliği durdurulduRadore'den sadece hat çekiliyor yani.Hayırlı olsun.Alıntı
- 12-12-2010, 14:22:58

Neden ATX yerine 2U ya dönüştürmek için onca masraf ediliyor gibi soru gelirse aklınıza, biz atölye yerine fabrika kurmaya çalışıyoruz gibi bir cevap verebilirim.
Tüm bu yatırımlar, 2015'te, İstanbul'da, kendi arsamızdaki binamızda kurulacak altyapının ön çalışması, pratikleridir


