• 11-12-2010, 15:21:02
    Üyeliği durduruldu
    Allah utandırmasın
  • 12-12-2010, 00:54:55
    Üyeliği durduruldu
    Bu bir veri merkezi değil demi. Radore içerisinde Virtual bir datacenter ?
  • 12-12-2010, 02:56:01
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bir veri merkezi değil demi. Radore içerisinde Virtual bir datacenter ?
    Metrocity binasında, Radore'den ayrı bir alanda, Radore ile dolaylı hat bağlantısı olan, sadece colocation odaklı bir yapı.

    10Gbit firewall tamam, 2U kasalar tamam ama kabinler tahminim bu hafta içi gelecek. Ardından bazı sunucuları hatta bağlayıp R10'da ek duyurularını geçeceğim.

    Hedeflenen 500 kasaya 4-5 ay içinde erişeceğimize inanıyorum. Toplamda 1600 kasa kapasitemiz mevcut.
  • 12-12-2010, 04:14:01
    Tebrikler, gurur duydum gercekten.

    Hersey gonlunuzce olur insallah.
  • 12-12-2010, 06:40:59


    ek resimleri gün içinde yükleyeceğim
  • 12-12-2010, 09:17:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    basarilar
  • 12-12-2010, 13:55:03
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Metrocity binasında, Radore'den ayrı bir alanda, Radore ile dolaylı hat bağlantısı olan
    Radore'den sadece hat çekiliyor yani.Hayırlı olsun.
  • 12-12-2010, 14:02:27
    Hayırlı olsun Başarılar !
  • 12-12-2010, 14:22:58


    Neden ATX yerine 2U ya dönüştürmek için onca masraf ediliyor gibi soru gelirse aklınıza, biz atölye yerine fabrika kurmaya çalışıyoruz gibi bir cevap verebilirim.

    Tüm bu yatırımlar, 2015'te, İstanbul'da, kendi arsamızdaki binamızda kurulacak altyapının ön çalışması, pratikleridir