• 25-12-2010, 20:07:09
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin bahsettiğiniz colocation değil, dedicated sunucusu olmalı.

    hat sorunu yaşadığınızı hissediyorsanız, gateway ip adresine ping atın

    örneğin: 178.211.39.2 ise ana ip, 178.211.39.1 i pingleyebilirsiniz.
    178.211.46.1 pingliyorum 55ms eskiden 10msydi 2-3 gün önce
  • 25-12-2010, 21:57:23
    Lee_Ryan_100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    178.211.46.1 pingliyorum 55ms eskiden 10msydi 2-3 gün önce
    biri ve smile adsl kullanıcıları problem yaşıyor.Bazı müşterilerimizde 50 üstü ms alınca aradıklarında alt yapı calısması yapıldığını söylemişler,1-2 güne geçer denmiş.
  • 28-12-2010, 16:40:59
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin bahsettiğiniz colocation değil, dedicated sunucusu olmalı.

    hat sorunu yaşadığınızı hissediyorsanız, gateway ip adresine ping atın

    örneğin: 178.211.39.2 ise ana ip, 178.211.39.1 i pingleyebilirsiniz.
    engin abim şimdi 99 tl verdikmi 1 tb trafikli 100 mbit hatlı atrafik veriyorsunuz anlamadım tam olarak u2 kasalar ded,iniz bizim gönderdigimiz atxleri u2 ye mi çeviriyorsunuz ?
  • 28-12-2010, 16:42:45
    Üyeliği durduruldu
    halowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engin abim şimdi 99 tl verdikmi 1 tb trafikli 100 mbit hatlı atrafik veriyorsunuz anlamadım tam olarak u2 kasalar ded,iniz bizim gönderdigimiz atxleri u2 ye mi çeviriyorsunuz ?
    Hayır onlar sayfa.net'in atx sunucularıydı engin abi onları 2u'ya çevirdi.
  • 28-12-2010, 16:55:03
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır onlar sayfa.net'in atx sunucularıydı engin abi onları 2u'ya çevirdi.
    neden ?
  • 28-12-2010, 16:59:22
    Üyeliği durduruldu
    halowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden ?
    Engin abinin rack kasalara zafı var ondan..
  • 03-01-2011, 13:18:49
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 03-01-2011, 18:05:52
    merhaba birşey sorucam, aylar önce sunucu almıştık metro city radoreden Kubilay beyin bildiğim kadarıyla dcyi siz mi satın aldınız anlayamadım pek
  • 03-01-2011, 18:12:25
    Üyeliği durduruldu
    Ureticy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba birşey sorucam, aylar önce sunucu almıştık metro city radoreden Kubilay beyin bildiğim kadarıyla dcyi siz mi satın aldınız anlayamadım pek
    Radore değil burası.
    Radore alışveriş merkezinden bir dükkan kiralıyor diyelim. Fiber optik hattını radore sağlıyor.