engin abim şimdi 99 tl verdikmi 1 tb trafikli 100 mbit hatlı atrafik veriyorsunuz anlamadım tam olarak u2 kasalar ded,iniz bizim gönderdigimiz atxleri u2 ye mi çeviriyorsunuz ?

Hayır onlar sayfa.net'in atx sunucularıydı engin abi onları 2u'ya çevirdi.