• 18-12-2010, 04:40:18
    hadi bakalım hayırlı olsn
  • 18-12-2010, 04:51:35
    1. aşamayı atlattık. Malzemeler eksiksiz olarak datacentera geldi ve takıldı.

    2. aşamada firewall, kvm, ip pdu ve yedekleme cihazlarının test süreci var.

    konuyla ilgili güncel gelişmeleri duyuracağım.
  • 18-12-2010, 05:13:51
    Hayırlı olsun abi.Allahın izni ile çok sağlam ve güzel olucak iş bittiğinde.
  • 19-12-2010, 20:37:45
    Allah Yolunuzu Acık Etsin Abi Emekler Yarıda Kalmaz İnş...
  • 20-12-2010, 06:50:16
    Hep gavurların dc lerinde ip gibi sıralanmış serverları görünce imrendik. şimdi bunları tr de görmek güzel

    Hayırlı uğurlu olsun allah yolunuzu açık eylesin...
  • 20-12-2010, 08:13:11
    sevgili engin abi ALLAH yolunu açık etsin gerçekten hak eden insansın tlf da bile hiç bir zaman parayı önem etmeden hemen açarız demen ve senin gibi bir firma sahibiyle çalışmak güzel olacak eminim bir yola çıktık sizle ALLAH utandırmasın ikimizide başarılar dilerim abi
  • 20-12-2010, 16:23:08
    Üyeliği durduruldu
    Her şey çok iyi çok hızlı ilerliyorsunuz,
  • 25-12-2010, 16:01:41
    Üyeliği durduruldu
    son durum nedir
  • 25-12-2010, 19:40:15
    Üyeliği durduruldu
    pingler 55ms ye çıkmış sorunmu var?