Yeni datacenter ön duyurusu (İstanbulDC)
157
●27.199
- 11-12-2010, 00:20:58Hayırlı olsun,Allah utandırmasın..
Almanya ile aynı şartlara ve aynı fiyatlara geleceğiniz günleri bekliyorum.Yurtdışından sunucu satın alınması ve bunun ekonomiye negatif etkisi konusunda siyasilere mektuplar göndermiştim.Bu konuda Almanya kadar güçlü olabilirsek Asya'nın birçok ülkesinden müşteri edinileneceğini sanıyorum.Sitelerinizin ve hizmetlerinizin çoklu dilli olmasını ve özellikle arapça destek konusunda çalışmalarınızın artmasının uzun vadede getirisinin büyük olacağını sanıyorum.
Yeni datacenterların açılması ve çoğalmasını okul açılması kadar önemli buluyorum.Hayrolsun. - 11-12-2010, 00:54:26Üyeliği durdurulduEngin bey seni tebrik ederim.
Hayırlı uğurlu allah utandırmasın.. - 11-12-2010, 09:44:05Yeterince ve fazlasıyla rekabet var piyasada. Bu piyasada bu saatten sonra tekel falan olmaz, tekel olsa olsa alkol firması olur.vizyoncs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle