• 11-12-2010, 00:18:30
    #91
    Üyeliği durduruldu
    rekabet olmazsa piyasa tekel olur
  • 11-12-2010, 00:20:58
    #92
    Hayırlı olsun,Allah utandırmasın..

    Almanya ile aynı şartlara ve aynı fiyatlara geleceğiniz günleri bekliyorum.Yurtdışından sunucu satın alınması ve bunun ekonomiye negatif etkisi konusunda siyasilere mektuplar göndermiştim.Bu konuda Almanya kadar güçlü olabilirsek Asya'nın birçok ülkesinden müşteri edinileneceğini sanıyorum.Sitelerinizin ve hizmetlerinizin çoklu dilli olmasını ve özellikle arapça destek konusunda çalışmalarınızın artmasının uzun vadede getirisinin büyük olacağını sanıyorum.

    Yeni datacenterların açılması ve çoğalmasını okul açılması kadar önemli buluyorum.Hayrolsun.
  • 11-12-2010, 00:28:03
    #93
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun
  • 11-12-2010, 00:54:26
    #94
    Üyeliği durduruldu
    Engin bey seni tebrik ederim.

    Hayırlı uğurlu allah utandırmasın..
  • 11-12-2010, 06:28:41
    #95
    Tebrikler Engin bey

    Gurur verici
  • 11-12-2010, 09:44:05
    #96
    vizyoncs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rekabet olmazsa piyasa tekel olur
    Yeterince ve fazlasıyla rekabet var piyasada. Bu piyasada bu saatten sonra tekel falan olmaz, tekel olsa olsa alkol firması olur.
  • 11-12-2010, 13:48:19
    #97
    Hayırlı Olsun.
  • 11-12-2010, 14:02:46
    #98
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun.
  • 11-12-2010, 15:04:36
    #99
    Üyeliği durduruldu
    hayırlısı olsun..