• 10-12-2010, 16:57:27
    #82
    Hemen yanı başımdaymış hayırlı olsun
  • 10-12-2010, 17:00:35
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun Engin Bey Bizim Dükkanın Tam Yanında Açmanız İyi oLdu
  • 10-12-2010, 17:14:47
    #84
    Engin hocam martta Turkiyedeyim kismetse,hersey yerli yerine oturursa bir ziyaretine gelmeyi dusunuyorum. Hayirlara vesile olsun simdiden
  • 10-12-2010, 18:30:45
    #85
    engin bey hayırlı olsun
  • 10-12-2010, 19:16:06
    #86
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun güzel duyuru
    yer olarak levent güzel olmuş
  • 10-12-2010, 19:40:07
    #87
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun Engin bey. bende bir kaç makina topladım şuan başka dc'de açılış yaptığınız zamanda bir kaç makinada size yollamak isterim.
  • 10-12-2010, 21:58:37
    #88
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun daha büyümek nasip etsin Allah
  • 10-12-2010, 22:01:59
    #89
    hayırlı olsun engin bey
  • 10-12-2010, 22:37:39
    #90
    Üyeliği durduruldu
    vallaha istanbulda veri merkezi 99 tl / ay olması güzel bir seçenek rekabet artıcak gibi görünüyor pingleride ozaman yine 9 ms 18 ms aralığında olucaktır