Hayırlı olsun,Allah utandırmasın..
Almanya ile aynı şartlara ve aynı fiyatlara geleceğiniz günleri bekliyorum.Yurtdışından sunucu satın alınması ve bunun ekonomiye negatif etkisi konusunda siyasilere mektuplar göndermiştim.Bu konuda Almanya kadar güçlü olabilirsek Asya'nın birçok ülkesinden müşteri edinileneceğini sanıyorum.Sitelerinizin ve hizmetlerinizin çoklu dilli olmasını ve özellikle arapça destek konusunda çalışmalarınızın artmasının uzun vadede getirisinin büyük olacağını sanıyorum.
Yeni datacenterların açılması ve çoğalmasını okul açılması kadar önemli buluyorum.Hayrolsun.