Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bir veri merkezi değil demi. Radore içerisinde Virtual bir datacenter ?
Metrocity binasında, Radore'den ayrı bir alanda, Radore ile dolaylı hat bağlantısı olan, sadece colocation odaklı bir yapı.

10Gbit firewall tamam, 2U kasalar tamam ama kabinler tahminim bu hafta içi gelecek. Ardından bazı sunucuları hatta bağlayıp R10'da ek duyurularını geçeceğim.

Hedeflenen 500 kasaya 4-5 ay içinde erişeceğimize inanıyorum. Toplamda 1600 kasa kapasitemiz mevcut.