• 02-08-2010, 17:58:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    infodestekcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi local hatları üzerinden vermekteler.
    sorumun cevabını aldım
  • 02-08-2010, 18:13:24
    #11
    KGames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi hoşta sizin vermiş olduğunuz hizmetin netinternetin hizmeti ile ne farkı var ? barındırma hizmeti veren onlar zaten

    Örnek olarak, net internet üzerinden hizmet aldığınız zaman ni 'de yoğunluk yaşadığınızda bizde o sorunu yaşamazsınız. Vb. Biz ve bizim gibi işini iyi yapan firmalar aracılığı ile hizmet aldığınız zaman bir çok avantajınız olur. Ama Hizmet alacağınız firmalara dikkat etmeniz gerekmektedir.

    İyi Çalışmalar
    Saygılarımızla
  • 02-08-2010, 18:18:26
    #12
    sunucu için yurtdışına çıkmayı gereksiz hale getiren bu fiyat ve özellikleri herkese öneririm
  • 02-08-2010, 18:40:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ni = netinterner DC.
    İşte ben buna kızıyorum. konuyu açan kafkas, fiyat dikkat çekici geldi, lokasyon ve izleme raporu istedim. cevap yazan pcmaker ni netinternet dedi. kimin yazdıgına dikkat etmeden googleden aratdım. ni'nin sitesindeki alternatifleri inceledim ninin sitesini baz alarak buraya yorum yaptım.

    kabini gönderelimde istanbula ı gönderecegi denizliyemi yoksa ankara izmiremi? hani bir net cevap veren yokki? agız dalaşı peşindesiniz. bu nasıl müşteri hizmetileri..
    Affedersin kendi insanıma becerilmekdense gavura verir güler geçerim.
    Böyle tatsız satış mı olur. Ben sordugum soruya halen cevap alamaşımki şamdaki kayısıyı ne yapacagım. en azından gavur becersede böyle agız yapmıyor.

    Engin abi aklımdasın...
  • 02-08-2010, 18:49:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    infodestekcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi local hatları üzerinden vermekteler.
    Bunlarni firmasının taşeronu...
    senden benden toplayıp ni pazarlıyorlar komisyon tarzı bir ücret alıyorlar.
    resmiyetide olmayınca fiyatda makul seyiyeye iniveriyor.
    altda faturasız diye mesaj geçmiş..
  • 02-08-2010, 19:01:28
    #15
    ByAbbA42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarni firmasının taşeronu...
    senden benden toplayıp ni pazarlıyorlar komisyon tarzı bir ücret alıyorlar.
    resmiyetide olmayınca fiyatda makul seyiyeye iniveriyor.
    altda faturasız diye mesaj geçmiş..
    paşam biraz sakin ol.

    Hiç kimse zorla size hizmet sağlamaya çalışmıyor.

    Ayrıca dediğiniz gibi komisyon v.s. söz konusu değil. Bizde netinternet'ten hizmet alıyoruz ve hat kiralaması söz konusu. Söylediğiniz her yabancı da olsa servis sağlayıcılar bu şekilde çalışmaktadır.

    Dileyen hizmetini alır, dileyen de almaz.
  • 02-08-2010, 19:04:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ByAbbA42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarni firmasının taşeronu...
    senden benden toplayıp ni pazarlıyorlar komisyon tarzı bir ücret alıyorlar.
    resmiyetide olmayınca fiyatda makul seyiyeye iniveriyor.
    altda faturasız diye mesaj geçmiş..


    Yahu Eltun FATURASIZ HİZMET VERMİYORUM demiş kimin evine baktın sen
  • 02-08-2010, 21:57:21
    #17
    ByAbbA42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlarni firmasının taşeronu...
    senden benden toplayıp ni pazarlıyorlar komisyon tarzı bir ücret alıyorlar.
    resmiyetide olmayınca fiyatda makul seyiyeye iniveriyor.
    altda faturasız diye mesaj geçmiş..



    Kurduğunuz cümlelerden hosting hizmetlerinin nasıl sağlandığı konusunda en ufak bir bilginiz olmadığı ortada. Satın aldığımız büyük bant genişliği üzerinden trafik kotalı bağlantı sağlıyoruz. Bunu sağlarken üzerine kendi hizmetimizi, teknik desteğimizi sunuyoruz..
  • 03-08-2010, 13:21:31
    #18
    y4kup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırladığım kadarı ile Netinternet' te bu hizmet aynı ücrete sağlıyor.



    Bu konuda oldukça haklısınız Engin bey, yakın zamanda açılacak yeni veri merkezleri ve büyük veri merkezlerinin aktif edilen yeni bölümleri birim fiyatını yurt dışı ile denk hatta daha aşağıya çekecek.

    Şuan benim gözlemlediğim yurt dışı ile belli başlı farklılıklar;

    Saldırılara karşı bir iki veri merkezi haricinde diğerlerinin önlemi ve imkanı olmaması.

    Biraz daha veri merkezine yakışır ticaret ve üslup olması bundan kastım Softlayer da reconnection ücretinin bulunması kvmnin hatta kvm isteyebilmek için kullanılan ticket panelinin ücretli olması.

    Ufak tefek eksiklikler muhakkak olacaktır, buna karşın gidişat iyi şuan

    Sevindirici bir durum bu elbette.

    Yorumunuz için teşekkür ederim. Şunuda belirtmek isterimki her firmanın hizmet şekli farklıdır. Örnek olarak firmamızın plesk lisanslarını ücretsiz vermesi gibi..


    Saygılarımızla