y4kup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatırladığım kadarı ile Netinternet' te bu hizmet aynı ücrete sağlıyor.



Bu konuda oldukça haklısınız Engin bey, yakın zamanda açılacak yeni veri merkezleri ve büyük veri merkezlerinin aktif edilen yeni bölümleri birim fiyatını yurt dışı ile denk hatta daha aşağıya çekecek.

Şuan benim gözlemlediğim yurt dışı ile belli başlı farklılıklar;

Saldırılara karşı bir iki veri merkezi haricinde diğerlerinin önlemi ve imkanı olmaması.

Biraz daha veri merkezine yakışır ticaret ve üslup olması bundan kastım Softlayer da reconnection ücretinin bulunması kvmnin hatta kvm isteyebilmek için kullanılan ticket panelinin ücretli olması.

Ufak tefek eksiklikler muhakkak olacaktır, buna karşın gidişat iyi şuan

Sevindirici bir durum bu elbette.

Yorumunuz için teşekkür ederim. Şunuda belirtmek isterimki her firmanın hizmet şekli farklıdır. Örnek olarak firmamızın plesk lisanslarını ücretsiz vermesi gibi..


Saygılarımızla