ByAbbA42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlarni firmasının taşeronu...
senden benden toplayıp ni pazarlıyorlar komisyon tarzı bir ücret alıyorlar.
resmiyetide olmayınca fiyatda makul seyiyeye iniveriyor.
altda faturasız diye mesaj geçmiş..
paşam biraz sakin ol.

Hiç kimse zorla size hizmet sağlamaya çalışmıyor.

Ayrıca dediğiniz gibi komisyon v.s. söz konusu değil. Bizde netinternet'ten hizmet alıyoruz ve hat kiralaması söz konusu. Söylediğiniz her yabancı da olsa servis sağlayıcılar bu şekilde çalışmaktadır.

Dileyen hizmetini alır, dileyen de almaz.