İşte ben buna kızıyorum. konuyu açan kafkas, fiyat dikkat çekici geldi, lokasyon ve izleme raporu istedim. cevap yazan pcmaker ni netinternet dedi. kimin yazdıgına dikkat etmeden googleden aratdım. ni'nin sitesindeki alternatifleri inceledim ninin sitesini baz alarak buraya yorum yaptım.
kabini gönderelimde istanbula ı gönderecegi denizliyemi yoksa ankara izmiremi? hani bir net cevap veren yokki? agız dalaşı peşindesiniz. bu nasıl müşteri hizmetileri..
Affedersin kendi insanıma becerilmekdense gavura verir güler geçerim.
Böyle tatsız satış mı olur. Ben sordugum soruya halen cevap alamaşımki şamdaki kayısıyı ne yapacagım. en azından gavur becersede böyle agız yapmıyor.
Engin abi aklımdasın...