ByAbbA42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlarni firmasının taşeronu...
senden benden toplayıp ni pazarlıyorlar komisyon tarzı bir ücret alıyorlar.
resmiyetide olmayınca fiyatda makul seyiyeye iniveriyor.
altda faturasız diye mesaj geçmiş..


Yahu Eltun FATURASIZ HİZMET VERMİYORUM demiş kimin evine baktın sen